Jul jul strålande jul

Okej nu har det varit jul och snart är det ett nytt år.2007 :P Igenkligen borde man väl skriva någon form av en utvärdering av det gågna året men vem orkar det hihi =)
Nä men vad har hänt i jul?? inget specielt det vanliga man träffar hela släkten och man äter good mat och får fin fina julklappar och ser FIIILM !!! hihi
Det som man har tittat mest är såklart CHESS !!! I love it =) Jag är säker på att om jag skulle gå förbi någon från kören eller dansarna skulle jag känna igenm dem vid det här laget hihi.
Nyår firas nog till en början med familjen sen så ska kanske trion återförenas igen hihi. Sommar spenderades med dom flickorna så då borde man väl avsluta året med dem?? !!!
Ett stort problem bara !! Jag har blivit sjuk !!!jag har ont i min älskade hals och min näsa rinner AAAAA inte bra om man ska vara ute och titta på fyrverkerier i morgon! Så jag sitter med en shal runt halsen och snuvar haha.

Ikväll ska jag titta på komisarie(?) Lynley (?) med la famigla och sedan ska jag och simone titta på OC säsong 3 som jag var och hyrde idag så restan av detta året blir tillsamans med gänget från OC haha.

Sen om ett år ska jag träffa min kära kusin och mina Mücket goa och kära sjöbobor och en liten ystadbo haha  nä God fortsättning allihopa

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0