Solvalla

Igår så var de fest i Sjöbo på Solvalla :) Det var mycket trevligt .. :D
Först träffade jag emma hemma hos henne och så körde hennes pappa mig till Sofiii och emma blev lämnad hos fanny :) Jag gör mig iordning hemma hos sofi och sedan CYKLAR !!! vi ( jag sofi och elin ) hem till fanny :O asså fy fan vad jag hatar den skogen mohahaa..
När vi kommer till fanny blir det Tacos och hårlockning hihii tack emma :) sen ska vi cykla till festen o då e man ju lite vinglig efter en halv flaska vin haha. DET VAR INTE ROLIGT ATT CYKLA I KLÄNNING OCH VIN I KROPPEN!!!!!!!
Festen var väldigt rolig haha o det hände många sjuka saker som inte ska skrivas ner här haha.

sen blev man av med någon också så man blev riktigt rädd och var tvungen att ta med musen och leta hahahahahahahahahaha.

När vi sedan cyklade hem så kännde man sig väldigt nykter så hemvägen gick lätt förutom att jag sofi och en annan snubbe blev av med de andra haha..
Väl hemma så ligger jag och sofi och snack frånm att vi gick och la oss kvart över fyra till klk fem :O haha och idag var det teater kl 12.00 så jag var tvungen att gå upp kl 10.00 haha sofi haha och ta bussen kl 10.45 :O
Sen efter teatern hade jag och hilda McDonalds mys hemma i hennes säng och tittade på OC :)
Nu ska jag sova för jag är svin trött

ciao
fanny cia sofi
Jag , Fanny och Sofi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0