Tiden bara flyger iväg

Shit vad tiden har gått fort, det känns som det var en månad sen skolan började. Det har hänt så otroligt mycket på sista tiden.
Jag har haft ett par uppträdanden och jag har haft skolföreställningar med teatern och en massa film och idol kvällar.

I lördags var Sofi och Fanny hemma hos mig och tittade på film och sov över. Det var väldigt trevligt men jag hade kunnat vara utan det som hände på msn ;) hiihi.
Vi tittade lite på Dum och ännu dummare, men den var tråkig så det blev American history X istället. Jag älskar den filmen väldigt mycket och Edward Norton min lilla favorit är ju såklart med i den hiii!!  Innan filmen var det glss och pepparkaksfrestning för Sofi har ett väldigt dumt vad med sin syster :)

I söndags var det en rolig väckning för Fanny och Sofi mohahaha.  Efter frukosten var det matte plugg och snäll-Sofi hjälpte mig och Fanny pluggade till idrottsprovet. Sen var det hipphipp repris och efter det åkte töserna hem igen. Jag gjorde mig i ordning och pluggade låt texter. Sen bar det av till Södra Mellbys kyrka för 1:a Advent gudstjänst :) När det var kaffe dags var det även dags för lite sång från moi :D

Idag så var det musikalen Godspell i klågerup. En väldigt rolig dag. Vi träffades kl 8 ochså åkte vi till Klågerup. Efter att satt upp allt började vi repitera och sedan var det snabb lunch snabb sminkning snabb klädbytning och så¨började förställningen. Jag tycker att vi var jättebra allihopa :)
Efteråt åkte jag Hilda Anna och deras mor Eva till McDonalds och det blev en bigmac och OCdvd :)

Nu ska jag plugga till Idrottsprovet!!

ps Dirty Dancing det e klass ds

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0