En mycket trevlig kväll!

Igår så var jag bjuden på middag hemma hos Caroline. Det var kycklingsallad och vodka-cola :P
Efter middagen blev det piano, sång och mycket skratt. Efter ett tag kommer Rebecca och vi börjar fixa till oss lite sedan bär det av till bion :) Vi kommer i sista sekunden och våra biljetter e borta men det fixade sig ändå :P Filmen vi såg var The Grudge 2 och den var verkligen läskig, och jag och Rebecca satt med schal och koftor framför oss men Caroline bara sitter där helt avslappnad och tittar på allt!! När man frågar henne om hon inte är rädd svarar hon : Jo men jag har ju betalt så jag kan ju inte blunda .. hahaha.
Efter filmen går vi till Mc Donalds och äter glass när det kommer en 29 årig bonde och börjar prata med oss. han trodde att Caroline var 25 och att jag var 24 och så sa vi att Rebecca var Carolines dotter mohaha. När vi sa at vi gick i ettan trodde han inte oss först. När han sa att han var bonde så sa vi alla tre haha bonde söker fru och han sa att han ångrade att han inte sökte in (!) haha. Efter det vill jag gå till Bar à Bar men de andra ville inte så jag och Rebecca följde Caroline hem och sedan gick vi hem till Rebecca och tittade på två avsnitt av OC :P

Idag har jag städat mitt rum och sprungit slingan nu ska jag göra mig i ordning för att jag ska se Måsen med mamma och pappa !!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0