Lejonkungen

Idag steg jag upp kl. 06.15 för att infinna mig utanför lokalen kl 06.45!! Idag skulle lejonkungen-gänget spela i malmö eller ja i Klågerup.
Det var för förskolan upp till årskurs 6. Man kan nog sammanfatta detta med att det var roligt och lite galet. Vi hade haft en träning innan men vi viste hur vi skulle gå eller replikerna riktigt eftersom vi hade kortat ner den men frågan var nu vad det var som var nedkortat !?!!!
HAHA jag missade lite och Linus och Martin tittar på mig som att ja hallå sägd de då!! men de fattade inte jag :P
Snart ska jag springa ska bli härligt för att det blev god men onyttig lunch idag med anna och hilda och eva :)
Imorgon är det The Grudge 2 :S haha nä nu kallar sängen efter en liten tupplur :D

Ciao Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0