Vichy nouveau

Just nu sitter jag på mitt rum och dricker vichy noueau citron/lime och det samkar bra. Idag har jag varit guide när niorna var på besök. Vår grupp var väldigt liten och vi var bara 4 st . Senare ikväll ska jag tillbaka till skolan och sitta på en italienska lektion. Ja, de är drygt. Jag ska fråga om man får ta andra böcker med sig och plugga annnat med för jag har sjukt mycket läxor nu :(  '
Det är väldigt kul i skolan men det är problemet man får inget gjort på de kära studiepassen haha nä nu ska jag skärpa mig!!

Imorgon blir det nog en liten sväng till mina grannar som har kattungar. Sedan är det fortsatt plugg som gäller. Har piano imorgon och ska börja träna på min spelläxa snart så jag kan sammanfatta det så här jag känner mig väldigt stressad just nu !!!!

Nä nu får det bli en snabb och stressad kram

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0