You drive me crazy

Idag så slutade jag skolan kl 10.00 HÄRLIGT :) Men jag har haft en hemskt jobbig huvudvärk idag jag vill inte bli sjuk men det är ju alltid så att man blir sjuk lagom till konserter :( !!  Idag är jag inte lite stolt för att jag har fått dagen ros i ystads allehanda :) 

Asså jag har så sjukt mycket läxa till fredag men min hjärna pallar inte plugga haha jag ska ta en liten plugg stund eller vänta lite snart börjar vänner och sen är det min älskade favorit bonde söker fru och sedan är det OC så det där pluggandet får komma senare haha jaja jag vet nästa vecka ska jag börja studa på allvar :P

Nä nu väntar en mysig soffa på mig

CIAO

ps. hur underbart bra är inte britney spears ?? haha jag har börjat lyssna på crazy igen haha :)
God kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0