En vanlig dag på lovet hihi

Idag ska sofi komma hem till mig och det ska bli 'uber roligt för att hon kom hem frånm spanien igår och hon har varit så väldigt mycket saknad och även hennes tvillingsyster elin som hjar varit precis lika mycket saknad.. hm den meningen blev nog lite konstig men men iallafall HAHA !!!
Just nu sitter jag på kontoret och hjälper min kära far lite och det är väl inte allt för roligt men men man måste ju vara snäll ibland ; ) Jag hade tänkt mig bli en aktiv bloggare men tyvärr å händer dt inte så särskilt mycket intressant i mitt liv men jag får väl göra det bästa av situationen : )
Jag läångtar faktiskt lite till måndag och tro inte att jag e ett stud som vill tillbaka till skolan för det är jag INTE!!! men jag längtar efter mina sånglektioner som har haft en veckas lov nu : ( Ahh det påminde mig om min pianoläxa som väntr på mig när jag kommer hem *suck!!! Dessutom måste jag städa typ hela huset med innan sofi kommer men men vad gör man inte för att få lite trevligt Omma besök hihi * hihi : )

Jag sitter och funderar över vilken vecka det är som jag sk till Stockholm!!! Ja det ska bli superduper roligt för att jag har aldrig varit i dn kungliga huvudstaden !!! Ja det är nästan pinsamt att behöva erkänna det men som stolt skåning så har jag ju närmare till Köpenhamn och där har jag varit många gånger och andra huvudstäder som jag har varit i är Paris♥, Rom och Las Palmas inte för att dtta är särskilt intressant m,en jag måste ju skriva något HAHA näää nu är jag hungrig för att dt blev en väldigt lite frukost i morse för att jag hade det lite stressigt för att jag stiger inte upp fören det är absolut nödvändigt haha!!

Nä nu ska jag göra något annat säg mig inte vad men något annat kul
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0