Filmmys och apelsin

Nu ska jag gå ner och välja en av alla filmer som finns hemma hos mig för tillfället sen ska jag äta en apelsin :P haha Jag tror att jag ska pressa en grapefrukt med och dricka hemma gjord jucie : )
Imorgon ska jag va med Hilda och vi ska nog hitta på ngt spännande ihop och sedan ska hon hjälpa mig se kart filmerna. Om sex veckor reser jag till Grand Canaria , Las Palmas hihi längtar .*) Hihihi Jag ska nog titta lite på Veckans konsert om Lilla Akademien hihi asså jag vill så himla gärna komma in men om jag inte gör det så är det inte hela världen för dt finns inget som kan stoppa mig och min musik och dessutom har jag ju Kerstin världens bästa sångpedagog!!!! : )
Nä nu får det inte bli försent för jag vill inte vara så trött som jag var idag för det suger !
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0