Snöoväder !

Idag (eller tjaa de började faktsikt igår) har det varit ett riktigt snöoväder : P Men jag tycker om snö väldigt mycket sålänge det ligger kvar och jag HATAR det när det töar och är slaskigt! Men jag och mamma var ute och gick en väldigt lång snöpromenad idag och det var mysigt och jag vet att min lilla bebis vovve emma älskade de t!!!

Igår bestämde hilda och jag att vi skulle va så efter OC gick jag hem till henne och sov över : ) Det var väldigt kul och idag bakade vi kladdkaka men i muffinsformar så vi skulle få mindre disk! HAHA

När man skriver blogg och skriver med elin på msn går allting väldigt långsamt och jag vill börjar på en ny bok ikväll så nu säger jag godnatt för mig!!

En sång om kärleken ♥ Underbart bra! En av de bästa böcker jag har läst!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0