Sportlov

Ja nu är det sportlov!!! En hel vecka utan skola och läxor Härligt!! Idag träffade jag Jonna på Rehab och vi tränade i en och en halv timme : ) Efter det så gick jag till kontoret och väntade på att mamma skulle bli klar så vi kunde åka hem och äta lunch : ) Efter lunchen åkte moren tillbaka till jobbet och jag spelade på min piano läxa haha jag e så stolt ; )Sen när mamma kom hem gick vi en lång promenad. Det är riktigt vårväder ute nu : ) Jag saknar sommaren jag är ingen regn och blåst människa jag vill hellre att det ska vara solsken och vindstilla haha men vem är inte sån : ) Jag har hur många filmer hemma hos mig just nu coh det är toppen för är det något som gillas så är det film YES : ) Denna vecka som ligger framför kommer att bestå av kompisar, film och en resa över sundet till det underbart härliga Köpenhamn : )
Nä nu är jag trött så ikväll ska jag läsa i min Cosmopolitan, se film, Tv och läsa i min engelska bok!! Och kanske lite mera pianospel och sångträning!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0