Vår vår vår

Idag har det varit en riktig vårdag : ) Först var jag tvungen att städa och det är inte särskilt roligt men när det väl var färdigt drog jag på mig en tröja och gick tillsammans med Emma (min hund) till stranden. Det var mysigt och vädret var nog det bästa detta året ; )HAHA
Ikväll så tittade hela familjen på veckan konsert som var från Lilla Akademien ! : ) Det var kul att se hur skolan såg ut och hur de jobbade där !! Ikväll ska jag nog se film och lägga mig tidigt och sen lägga mig så att jag får min skönhetssömn : P
Imorgon ska jag träffa Jonna på Rehab kl 10.00 och träna träna träna : P jaja nä nu tittar jag på Navy CIS : ) så Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0