Work it out

Oj vad det var länesedan jag skrev i min blogg! Fast det har inte hänt så jättemycket sen sist. Jag har skickat in min ansökan till Lilla Akademien men sen får man se hur de går med det : / Men men det är åtminstone en trevlig erfarenhet : ) Sen har jag börjat träna på Rehab och det är så otroligt kul : ) Jobbigt men roliga maskiner!
Nu är det lov och jag ska vara hemma och vila upp mig, tyvärr är min Sofi och min Elin i Spanien och har det fett skönt : ( Jag saknar er !! Jaja men detta lovet kan nog bli lyckat endå !! : ) Jag ska Träffa Nicole och Sommarteater folk, Min Felicia och min kusin : ) Tyvärr så måste jag plugga på lovet med men jag gillar Samhälle så det ka bli kul endå : )
Idag så har jag haft prov i geografi, det var faktiskt inte SÅ svårt men jag vet ju inte säkert förren jag får tillbaka provet ; ). Det var nästan halva klassen som fick provfeber som Petar uttryckte sig HAHA !! Ja de va ganska komiskt men jag tycker att det är fett skönt att jag har provet avklarat så jag slipper plugga till två prov på lovet det skulle bli för rörigt eftersom det är ganska komplicerade grejer : P
Ikväll ska jag titta på TV det blir en blandning av let's dance och så ska det låta sen ska jag nog titta på hjälp för det är ganska kul tycker jag : ) Sen ska jag se på Beach för att jag har börjat på den filmen säkert två gånger men aldrig sett den färdigt! Nä nu har jag inget mer att berätta så Trevlig helg hihi
Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0