röda naglar raaauw

Jag har precis målat mina naglar röda. Jag unnar mig denna glamorösa lyx för att jag har varit sjuk nästan hela veckan och nu ska man snart iväg för att fira sin morfar som fyller 80 år : ) Haha Jag vet att måla naglarna inte är lyxigt men visst ser det glamoröst ut med riktigt röda naglar : )

I fredags var lilla Sofi här och sov över. Det var meningen att vi skulle gå på MUF fest men det blev aldrig så nej istället såg vi film och sen i lördags utforskade vi isarna hemma hos mig : ) Det blev väldigt mycket skratt det kan jag säga!! 

Nu ska jag träna lite och sen ska jag göra mig iordniung : ) Jag ska ha en svart klänning och svartat skor, ska försöka sno ett par av mamma hihi.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Malena

Nu har jag börjat med min Söndagshälsoutmaning igen som många efterfrågat. Du är nu utmanad! Läs om inlägget på min blogg. Mvh Malena

2007-01-28 @ 15:17:00
URL: http://malenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0