En helt vanlig tisdag

Idag skulle jag igenkligen ha börjat skolan klockan 10.00 men tyvärr så var det ju nationella prov i mattematik klockan 08.00!! Och vi skulle vara i tid så jag var i skolan redan 07.40 idag och det är tidigt för att vara mig!..... Nationella gick bra, jag är ingen matte människa men jag tycker att jag klarade av provet bra ändå. Sen hade vi dryg rast innan musiken .... då letade man först efter lillen och när hon var hittad gick vi o köpte coca-cola zero!! hihi : ) Spelade upp på musiken idag och det gick bra och vi fick reda på vårt slutbetyg och det gick också bra : )
Funderar över om jag ska sticka till gymmet idag?? Jag är ganska trött och vill bara sova men tiden går så långsamt för jag har inte sång förren klockan fyra idag och då ska jag ha det i nästan två timmar jihoooo.... 

Nu är det inte mycket kvar i skolan o snart är det sommarlov !! Vad jag vet så är det två prov och en bok som ska läsas så okayy de e kanske ganska drygt men ändå snart e det sommarlov!! Nää nu somnar jag nästan..

Hoppas hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0