Godis

Okaay nu har jag godisförbud igen i tre månader oh my god!!! Ja denna helgen har det hänt väldigt mycket skoj!! : )

Onsdag: Först var det skola och det var väl okay , snabbt hem och packa sedan in till sången sjunga o sen köpa godis sen hem o duscha sen vänta på Hilda!!! När hilda kommer så åker vi till Tjörnedala (anna körde) och det var väldigt roligt där.. Teater läger i 24 timmar hihi. Vi tränade till Robin Hood och sen grillade vi korv och det var trevligt. På kvällen gick vi natt promenader och sen så sov jag, hilda, nicole och anna på loftet så de var ganska kul om inte martin hade snarkat så himla högt där nere!! haha..

torsdag: Jaa idag var de mer robin hood träning, jag o nicole åt mariekex vid havet och skrek våra vårskrik efter det var det lunch.. Efter lunchen var det mer träning sen kom David och spelade låtarna han hade skrivit och de var jättebra♥ .... Sen åkte alla hem och vem fick städa?? jo jag hilda och eva!!!!!!! men men vi hade kul ändå..... ja det var lägret det!! haha
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0