Långhelg : )

I söndags så var jag med Hampus och Alx : ) Vi skulle ha filmkväll men vi såg typ aldrig på någon film haha. Istället spelade vi spel och Alx lillasyster Lovisa var också med : ) Så de var roligt : )

Igår så var det ju Valborgsmässoafton och den firades tillsammans med Fanny : ) och andra med såklart : )
Först var vi hos ett gäng fram till klockan åtta för sen skulle de till malmö. När de gick till stationen så gick jag fanny o nill och åt pizza  : ) Mummmmus!!! Sen gick vi till en annan fest vid edvindshem, fast jag och fanny kände ingen typ!! Fast vi hade kul ändå haha : ) Vid tolv skulle de till starshine  o vi gick vidare till småbåtshamnen eftersom vi hade hört att de skulle vara fest där kl 01.00 men ähm NÄ så var det inte : / !! Jajaj Nill träffade några kompisar som jag inte vet vem det var men iallafall så körde de mig till min systers nya lägenhet TACK så fick jag sova där : )

Idag har jag städat hela dagen och hjälpt Simone med hennes nya lägenhet! Man måste ställa sig in nu för den e verkligen fin : )!! O ikväll så är det ugly betty och desperate housewives där : D !! Nu ska jag ut och gå en runda eftersom det är Maj månad Wihoooo : )

//Ciao cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0