Pluggis pluggis

Yepp nu sitter man i skolan och borde plugga geografi eftersom vi har inlämning imorgon men helt ärligt så är min ork helt bortblåst!! På idrotten ska vi springa idag yippie HOST haha nä men de ska väl bli ganska kul. I eftermiddag ska jag hem bli klar med mitt arbete och om jag hinner ska jag springa en gång till med hilda, fast jag tror inte att jag hinner för jag har så jäkla mycket geografi och jag har inte börjat än!!.... Nä sen har jag matte och jag e så trött på det! Pallar inte med skolan mer vill bara få någonstans att bo i sthlm och sedan få sommarlov. Jo jag vill också få ett välbetalt jobb!!

Nää usch vad detta blogginlägget blev tråkigt men känner inte mig så pigg just nu för vi har haft nationella prov i engelska hela förmiddagen!! Nää det blev för mycket plugg helt enkelt.......

CiAo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0