A late raw night!

Vad kan man säga annat än att den kvällen var helt fucking perfect!
Miranda kom hem till mig klockan åtta och då hade jag precis städat färdigt och går och duschar medan hon packar upp lite. När jag är klar så öppnar vi en flaska vin och kommer fram till att vinet smakar lite beskt eller ja det var inte så överdrivet gott så jag sticker ner till den lilla butiken över gatan och köper sprite. Sedan har vi mysig miniförfest eller vad man ska kalla det. Vi swminkar oss provar olika kläder slutar med att Miranda lånar hela sin outfit av mig haha strumpbyxor, klänning, skärp och skor haha men fin blev hon. Tillslut är vi färdiga och lagom lulliga och vi beger oss till China teatern och där dunkade musiken högt och mycket folk var där. Vi sätter oss på våra platser och väntar på att det ska börja. Där var helt utsålt 1200 personer var där. Stämningen var så bra där inne och även om våra platser inte var så bra så såg vi bra och asså gud vad jag skrattade den kvällen. Det var komiker som Mårten Andersson, Özz Nujen, Petra Mede, Spenser Brown och Björn Gustafsson. Min favorit var björn men asså alla var så roliga att det går inte att beskriva. Jag hade en sjukt rolig kväll och jag hoppas det blir många fler liknande kvällar framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0