Det är inte alltid enkelt ;)

Hej allihopa vilken underbar detta ska bli (tänka positivt) först hem till natta och hjälpa henne välja outfits sedan vidare till Tove där alla samlas och förfestar och sedan vidare till fridhemsplan och festen :D Själv vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig har köpt en ny topp men är ändå inte helt säker och vad jag ska ha till toppen svarta byxor eller kjol?
Mådde illa imorse så jag valde att stanna hemma för jag vill vara på topp både ikväll och imorgon såklart. Jag ska inte glömma min kamera och bilder kommer garanterat komma upp i bloggen.
Har en bild i huvudet hur jag vill se ut ikväll men vet inte om det är utförsbart men håll humöret uppe så är allting möjligt. Nej nu ska jag träna lite så jag blir lite piggare sedan börjar operatiuon bli vacker haha.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0