Det steker!

Vilken underbar dag det har varit idag. Hade endast svenska natinella och sånglektion.
Dagen började med att klockan ringde 06.15 och då steg jag upp fixade mig lite sedan gick jag ut på en halvtimmes promenad för att vakna ordentiligt inför provet 08.30. Kommer tillbaka och äter en ordentlig frukost och efter duschen sminkar jag mig fort för nui har tiden bara försvunnit (borde inte tittat på the vocie samtidigt som jag äter) varför är jag ALLTID sen!!? Provet gick bra men jag var ganska trött för kunde inte somna igår kväll plus att jag vaknade flera gånger med ett ryck under natten och trodde att jag hade försovit mig. Det är alltid så nuförtiden men sedan jag försov mig och missade tåget hem i julas så har jag alltid ångest att jag ska försova mig.
Sedan satt jag och Miranda ute i solen hela dagen och när Toves piano lektion var över gick hon och jag på södermalm ganska länge och det var mysigt. Vädret stekte och det var så skönt!!

Nu är jag barnvakt där jag bor och jag borde plugga lite också ikväll, är bara så himla trött ikväll. Nu är det men in trees time och efter det är det top model/grey's anatomy.
It's a girly evening =)


Nicole, Jag och lite Hilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0