Frisör nästa?

Idag så tittade jag mig i spegeln och bara tänkte blä vad tråkig jag är i håret sedan gick jag in i köket och hämtade saxen och klippte av mig luggen! Det blev ganska bra faktiskt, den är för lång men vågade inte ta i för mycket ifall det blev helt fel. Imorgon åker jag hem tidigt på morgonen så jag ska stiga upp klockan sex!!! OMG men efter det som hände i julas vill jag ha god tid på mig så jag inte är ute i sista sekunden!

Jag och Maja var ute på vår kvällspromenad och gick riktigt långt, vi gick runt i hammarbysjöstad och där är så fint asså jag vill bo där! När vi är påväg tillbaka så tittade jag för en gångsskulkl ner i marken några sekunder (jag tittar alltid annars på alla som går förbi) och direkt säger Maja "Det var ju Persbrndt" !!! Jag bara "vaaa, asså här har man gått ett helt fucking läsår och hållt ögonen öpnna och önskat att man fick se honom och så går han förbi mig och jag tittar ner i fucking marken"!!!!! Nä usch det var hemskt. Hahahaha!

Jag vill inte lämna Stockholm nu när vädret är så här underbart! Älskar det, alla uteserveringar, folket, stilen, allting är så härligt!

Nu ska jag sova så jag inte missar planet imorgon lite ångest faktiskt.
God Natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0