Hagsätra

Nu sitter jag i Toves lägenhet i Hagsätra. Min hals värker och rösten är helt gone, Claudia, Jennie och Adam är ute och letar efter Lidel. Själv har jag så ont i halsen så jag gör Tove sällskap medans hon städar haha.
Vädret är väl ganska sämre idag efter regn/åskskuren men det är fortfarande vårigt ute. Nu lyssnar vi på youtube musik så det blands hejvilt , förtillfälle lyssnar vi på Björn Gustafssions ljuva stämma nu hehe!!

Beethoven repet gick bra idag och tiden flög verkligen fram, jag lyckades hålla munnen tyst hela tiden... Okej det där var inte sant, för i slutet var vi alla stämmor samlade och då var det så roligt och häftigt att jag bara var tvungen att sjunga med så nu har jag så sjukt ont men det var det värt.

Nu hoppas jag att de andra inte gått vilse för jag har bara ätit frukost och en liten fika idag så jag är fett hungrig nu
:(  Nej nu ska jag hjälpa Tove lite grann ( NOT) ;) 

Ciao bello♥ 

Kommentarer
Postat av: Adam

ciao bella, era molto allegro oggi!

2008-04-27 @ 00:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0