Kom ge mig värme!

Efter en tråkig eftermiddag så ringer Maja och säger att hon vill gå ut och gå och prata. Jag är då inte sen och slänger på mig ett linne och en kofta och sticker iväg till medborgarplatsen. Jag vet nu i efterhand att jag skulle haft lite mer på mig för nu har jag ont i halsen :S Det var iallafall jättemysigt att träffa Maja och för en gång skull  var det Maja som pratade mest  =) Vi avslutade turen med en yoghurtglss från seven som vi njöt av på det lilla torget utanför Södra teatern, så mysigt!!

Imorgon ska jag hålla i ett föredrag på engelska och jag känner mig lite nervös och ganska oförberedd, men jag jobbar bra under stress och dessutom så ska jag ju bara berätta om en bok jag läst så det blir nog inga problem!

Jo, när jag mötte Maja idag så gick vi in på Vila och jag köpte en söt grå sommarjacka, får lägga upp en bild på den i bloggen men orkar inte gör det just nu för jag måste börja på engelskan!

Jag bara måste rekomendera en film jag såg i söndags Here on earth heter den och jag älskar amerikanska ungdomsfilmer. Naturen var helt underbar och längtan till sommar växte radikalt. Nej, nu ska jag plugga och sen sova för tro det eller ej även om jag har sovit i 16 timmar inatt så är jag ändå trött!!

Ciao Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0