Kväll full av skratt!

Eyy allihop just nu håller jag på att städa mitt rum så inte Miranda dör när hon kommer hit. Jag har en timme på mig innan hon kommer så jag hinner städa rummet och vila lite för själv blev man väckt halv nio imorse när pojken spelade piano skithögt. (...) Nu ringde Miranda preics och hon missade bussen för hennes syster hade köpt jättefina presenter till henne så hon kommer inte förren 20.00 och det blir bar för då hinner jag städa, duscha och vila innan hon kommer så vi kan fixa oss sen. Jag har höga förväntningar inför ikväll för det ska bli så roligt som bara jag och Miranda kan ha när vi hänger och gör staden osäker :P Hehe kanske inte riktigt så farligt men kul har vi alltid. Men kvällen på teatern slutar klockan 01.00 men det betyder inte att vi går hem direkt utan kvällen/natten är ung och vi är unga så håll tummarna för oss att det blir en galetrolig kväll. Roligt kommer det iallafall bli eftersom vi ska gå på stand-up :D

Var hemma hos Natta i tre timmar idag och vi hade långa djupa diskussioner och hennes mamma var med hela tiden och det var så mysigt. Jag fick ett jättefint rött linne av henne som jag kanske ska ha på mig ikväll, blev så glad för det satt verkligen fint på mig. Nej nu får jag fortsätta att städa så jag hinner bli klar innan lilla Miranda kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0