Oh ja

Idag börjar jag skolan klockan 13.00, missar idrotten så jag tänkte gå till skolan istället. Det mysigt väder ute men jag vill ha liute mer sol bara men det är inte så där råkallt det var innan. Ganska dryg skoldag idag, har 1,5 tim lång italienska lektion och det är svårt!! Jag har hamnat i en "grupp" (vi är två personer) som är för svår jaja hoppas jag lär mig något nä vi är så få iallafall men det är drygt!! Sen måste jag spela piano i minst en timme och hur kul är det liksom?? Jaja dagen börjar bra med sång så det ska bli så sjukt rligt längtar som få ½!!!

Imorgon är det konsert!!!! Jippi Det ska bli kul att få sjunga på riddarhuset hoppas hoppas allt går bra haha har lite klänningsproblöem en men jag lägger upp bilder efteråt.
På torsdag fyller Miranda my love år och då blir det fest hehe eller not.
Fredag har Jonas 20års fest, ska bli kul o träffa nytt folk ävcen om jag lskar alla mina vänner <3
LÖRDAG = BJÖRN GUSTAFSSON haha nä men oj vad jag och miranda ska rocka den kvällen ich längtar oh ja :P

Nä nu ska jag sminka mig Ciao bello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0