Ohlala it's battle time!

You are going down girl ;) Hehe jag och Cladusia har ett litet battle just nu , vad det går ut på tar vi inte här haha men kul är det. imorgon är det svenska natinella och jag ska ut och gå en runda snart för 20.00 är jag barnvcakt och sedan ska jag å och lägga mig tidigt så jag är riktigt utvilad till imorgon. Usch fem timmar svenska uppsats känns inte så motivernade jst nu. Jag är på ett sådant gott humör nu för tiden det är riktigt härligt !! Det måste vara det härliga vårvädret. Jag mår så bra av solen bara den kommer fram så är dagen räddad. Efter såå mång månader av mörker känns allting möjligt igen, jag menar den här vadslagningen jag och Claddish har skulle jag ALDRIG gått med på om det inte var så fint väder att jag är på bra humör. HA HA HA jag skyller på vädret, den var bra den!

                    
Claudia                                 Cia

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-22 @ 19:23:29
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0