Panikplugga

Klockan är snart midnatt och om tio timmar ska jag ha mitt muntliga nationella prov och jag har inte börjat än!! Hur bra planering har jag egentligen??
Satt och läste blondinbellas blogg innan och jag tycker faktiskt att den var jättebra. Det är alltid roligt att läsa om folk som det går bra för, jag känner mig alltid inspirerad av sådanamänniskor.

Den här helgen har varit mysig då hela familjen kom upp till Stockholm och hälsade på mig. På fredagen var mamma och pappa och jag på operan och såg Falstaff och de´t var den bästa versionen av Falstaff jag har sett (det var tredje gången jag såg den operan) och Loa Falskman spelade Falstaff själv och det gjorde han alldeldes utmärkt!

Inför mitt nationella prov imorgon tänkte jag dra paralleller mellan en text och komunismen och det ska bli roligt då jag själv är så långt ifrån komunist man kan komma haha så jag måste nog läsa på lite nu!! Jaja bara man jobbar koncentrerat så tar det inte lång tid och jag ska fan i mig ha det där MVG i svenska B det har jag bestämt mig för!!!

Ska börja blogga på allvar nu (hur många gånger har jag inte sagt det?) Jaja Nu ska jag plugga sen ska jag sova så jag hinner med min morgon promenad i morgonbitti!!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0