ruskigt

Vad hände med det mysiga vä'dret som värmde skönt i morse?? Nu regnar det eller inte just nu men innan och det är råkallt!! Idag åkte jag till skolan och hade min sånglektion och det är alltid roligt och efter den dryga italienska lektion som jag faktiskt överlevde åkte jag med Miranda till Alvik och sedan vidare till en liten boutiqe som hade så fina kläder och det slutar med att jag och miranda köper exakt likadana toppar hihi. Jag säger bara på fredag kommer vi vara de sötaste tvillingarna haha för vi ska såklart ha dem samtidigt ; )
Fick veta innan juag åkte hem att det inte är någon musikhistoria imorgon så skönt asså men måste ändå stiga upp tidigt för klockan 07.30 är blondinbella gäst på the vocie och jag tycker hon är så jävla skön!!!

Nej nu ska jag göra något vettigt som typ städa rummet och powerwalka haha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0