Sickness

Usch jag mår illa som attans och jag har så mycket framför mig nu har inte tid eller ork med det här. Jag känner sjukdomen i kroppen men vägrar acceptera!! Om två timmar har jag kammarkör rep på riddarhuset och sen en lång konsert halv sju! Skolan var inte rolig alls idag allt blev fel men det var kul och se alla kompisar såklart.
Uhh jag vill inte ha konsert idag vill bara krypa ner under täcket och stanna där!
Imorgon är det iallafall fest och jag ska rocka och ha kul så man får väl se hur stark vilja jag har om jag kan bli frisk med hjälp av viljan??  Undra hur mycket viljan påverkar en, vad tror du?
Sen på lördag är det miranda dag ojojoj vad kul det ska bli då jag längtar och mina förväntningar är höga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0