Äntligen =)

Nu sitter jag på mitt nya rum i vasastan och allting är städat och klart! Jag fick ett riktigt städa ryck ikväll och eftersom det inte är likt mig tog jag vara på det och har gjort så fint här. Jag har packat upp allt och lagt på sin plats, hängt in kläder, kopplat in dator och till och med städat toaletten! Känner mig riktigt stolt, nu är det bara att koppla in tvn men det behöver jag hjälp med så det får bli av imorgon istället!
Jag gillar verkligen mitt rum, det är ljust och ganska stort, flickit och mysigt! Jag kan känna i kroppen att jag kommer trivas här, trivs man där man bor så sköter man allting mycket bättre, så detta året ska jag plugga och öva mycket OCH städa ofta ;)
Nu ska jag sova för imorgon ska jag gå upp tidigt för att träffa Claudia, klockan ringer 8 på morgonen :O !! Vi ska gå en lång morgon promenad och sedan öva på operan hela dagen för att premiären närmar sig!! På kvällen efter repet på operahögskolan och efter konserten i Sofia Kyrka är det fest med klassen : ) så jag får inte vara för trött då!

God Natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0