Förberedelser!

Ja då är man i full gång och förbereder sig inför den nya flytten på fredag, det är både spännande och väldigt nervöst. Det är ganska skönt att det har varit regnigt och grått idag för då får man mer gjort istället för att ligga och sola. Idag sov jag till halv tolv och det är första gången jag gjort det under detta sommarlovet och jag måste erkänna att det var riktigt skönt! Mamma hämtade mig klockan ett och så åkte vi in till Åhléns för att köpa skolsaker till mig. Det blev en kalender, ett pennskrin, pennor och sudd, mappar och plastfickor så jag kan försöka vara mer organiserad i år. På eftermiddagen har jag städat i sadelkammaren åt mamma och lyssnade på Beethovens 9a på högsta volym så tiden gick fort.
Sedan har jag och mamma packat en stor resväska full med kläder som jag ska ha upp till Stockholm, men där är fortfarande så mycket mer som måste packas.

Nu väntar jag på Hilda som sitter på tåget hem från Malmö för vi ska ha tjejkväll ikväll. Hon hyr film på vägen hem och det blir 27 dresses för den ska vara en söt film. Så nu ska jag fika med mamma innan jag åker hem till Hilda. Det får bli en macka och en kopp te, det är riktigt höstrusk idag så man får dricka varmt gott te till maten.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Maja

Mysigt att du är tillbaka och bloggar igen ^^

2008-08-13 @ 13:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0