God Afton!

Nu sitter jag här på mitt rum och klockan börjar bli mycket men jag är liksom för trött för att resa mig. Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. Jag gick till skolan och fick mitt schema och hämtade ledighetsansökan till mig, Claudia, Tove och Adam eftersom vi har rep inför operan Drottning Cristina som ska spelas på Confidencen! Efter det sprang vi till tunnelbanan men ändå så missade vi bussen när vi kom fram i bergshamra, suck. Så det blev till att GÅ till confidencen i mina höga kilklackar. Repet var väldigt roligt idag för feta orkestern kom idag och det är en speciell känsla att sjunga med orkester. När jag kom hem vid halv fem tiden bokade jag biljetter till mig och mamma som ska se Tristan och Isolde med Nina Stemme den 1 november, längtar så!
Kvart i sju mötte jag upp nästan halva skolan för att åka till Berwaldhallen och kolla på konsert, inte min samk direkt men vi hade det trevligt ändå! Efter konserten gick jag maja och sara hem vilket var en härlig kvälls promenad. Nu ska jag diska upp min kvällsfika och titta på mitt nya schema för som vanligt stämmer de aldrig. Jag har massa kurser som jag inte ska läsa och där fattas kurser som jag faktiskt ska läsa detta året så det blir till att ringa in kurser och stryka lite kurser nu. Sedan ska jag krypa ner i mina mysiga säng och sova för imorgon har jag rep mellan 11.00 - 19.00 .......♥


 En ganska nytagen bild på mig!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Heej Daniel här;) love your blogg<3 ses på confidencen :*

2008-08-26 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0