Hemma hos Maja

Nu sitter jag hemma hos Maja och utnuttjar hennes internet medans hon sminkar av sig. Jag har själv ännu inte haft tid att koppla in datorn än. Jag trivs riktigt bra i mitt nya rum på Sankt Eriksplan, där är så fint och ljust. Ska bara städa upp det sista lite så där är riktigt städat så ska jag ta en bild och lägga upp den i bloggen när jag har kopplat in datorn.

Idag har jag varit hemma hos Amanda på drottningholm och haft rep och konsert. Vi repar inför en opera jag ska vara med i, i kören men det är verkligen roligt. Även om repen är svåra för mig vars notläsning suger så är det så roligt och jag känner att jag har valt rätt yrke för mig! Körfestivalen hade premiär idag och vi var i sofia kyrka idag, imorgon och på torsdag. På fredag och lördag är vi i blåhallen alltså stadshuset! Det är roligt det med, det är kul att ha något att göra på dagarna så man inte bara sover bort dagen. Imorgon ska jag och Maja åka till IKEA och köpa lite och kolla lite. Jag känner just nu att jag borde gå hem så jag kan städa upp på morgonen men det är ju så sent och vill inte bli dödad  på vägen hem från tunnelbanan hehe. Jo en annan kul sak som hände idag var ju när Miranda ringde för att berätta att hon precis sett Björn Gustafsson precis där jag bor...Kul???NOT! jag är såååååå avis på henne men men jag får väl klara mig ändå!

I lördags var vi ett gäng från skolan som var ute och festade till det. Riktigt roligt och jag är glad att jag bor i Stockholm för här är så mycket mer att göra på helgerna än vad det är i lilla Ystad som har en nattklubb och här är typ 1000 :)

Nej nu ska jag sova, God Natt ♥


Jag på Toxic den 16 augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0