Heyy

Jag har inte bloggat hela sommaren för att jag inte haft tid/tillgång till dator. Men min resa var kul och jag har många minnen, erfarenheter och vänner som jag kommer ha med mig livet ut.
Jag har inte gjort så jättemycket nu när jag varit hemma! Jag har jobbat på Simones jobb och tjänat lite pengar, sovit haha, träffat kompisar och igår var vi och åt på Store Thor vilket var trevligt.
Ikväll ska vi ha släktfest här hemma, vi ska fira mig och Simone för det har inte varit tid till det innan jag åkte. Ska bli roligt att träffa släktingarna igen och fest är väl alltid kul? :D
Nu ska jag packa upp för min resväska försvann när jag åkte hem men kom igår så allting åkte i tvätten men jag måste packa upp resten, sedan blir det städning av huset och ska gå milen innan gästerna kommer. Så jag har inte tid att sitta framför datan mer!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0