Nästan klart!

Nu har jag nästan packat allting och jag känner mig måttligt stolt!
Idag så har jag hunnit med ganska många saker faktiskt. Det har varit min första riktiga körlektion och det var så roligt men lite läskigt med faktiskt, jag har packat och städat, träningen hann jag med och jag har varit hos frisören och fått nya blonda slingor :D Ikväll har jag gått på härlig kvälsspromenad med mamma och sedan packa/städade jag klart det sista. Jag har så mycket saker nu att jag får ont i magen bara jag tänker på huir allting ska få plats på mitt rum och man vill ju att där ska se snyggt ut också ju! Ja vi får se hur det går imorgon, det är ju repetion på operahögskolan med imorgon men tove kommer vara där så jag känner mig lite lugnare över det!
Nu ska jag fika med familjen CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0