Premiären är här!

Ikväll är det alltså äntligen dags för operan Drottning Cristina att ta plats på scen! Det tråkiga är att jag som har längtat så är sjuk! Näsan bara rinner och är helt täppt, hur ska jag kunna sjunga så här?? Jo, man förberder sig med te, nässpray, näsdukar, strepsil och massor med vatten. Med ett positivt tänkande kommer du också väldigt långt och ikväll ska allting gå strålande, så det så!
Vi hade ingen kammarkör idag så jag slutade efter lunch. Har varit och handlat på konsum och sedan bara slappat framför datan. Nu ser jag att klockan tickar iväg så nu ska jag hoppa in i duschen så att jag är klar med det när Claudia kommer hit efter att hennes skoldag slutat.
Men asså usch vad man känner sig ynklig när man inte är helt frisk, det suger!
Jaja nu ska jag preppa på mig med massa förebyggande saker och ta det lugnt, så får jag skriva ikväll och berätta hur det gick.
See ya later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0