Flitig!

Är jag flitig eller vad?? Har tvättat en massa idag steg upp klockan sex imorse och satte igång en maskin tvätt YES! Nu sorterar jag en massa på mitt rum för på fredag flyttar jag ut alla mina saker ur rummet och behåller ´bara en resväska för själv flyttar jag inte ut förren på söndag!! Många förväntningar förväntningar i luften just nu men samtidigt är det lite sorgligt att flytta! Jag har bott här hela ettan och har många minnen här men det gäller att alltid tänka positivt! Nästa termin blir det en ny start, Nytt läsår, nytt boende, jag är myndig och ja många förändringar och det ska bli så roligt!!
Jag måste verkligen rekomendera boken jag läser just nu "Att älska som en porrstjärna" Den är så bra, man kan inte sluta att läsa i den men idag måste jag bli klar med rummet för det pratades om att det blir gröna lund imorgon men om vädret fortsätter som det är idag blir det nog inte av. Jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt att det regnar idag för det har varit så varmt och mycket sol länge nu, dessutom får man inte dåligt samvete över att behöva vara innomhus idag och städa, tvätta, rensa och packa! Imorgon kommer mamma och pappa hit, de ska hjälpa mig att flytta till Vasastan ♥
Jag kommer inte umgås så mycket med dem denna gången de kommer upp för jag vill vara med mina härliga vänner så mycket som möjligt innan jag är ifrån dem i två fucking månader :(

Saknar er redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0