Kan man få lov att bli irriterad?

Idag fick jag äntligen mitt visacard:) Yeey, det går inte att aktivera...För det är datahaveri på banken och jag åker imorgon klockan 04.00 hemifrån...GREAT! Så nu får mamma skicka mitt visacard till mig men en helresa utan visa....Går det?? Jag är inte så förtjust i kontanter men blir ju så illa tvungen till det nu.
En sak till. Mamma kom på att eftersom jag bara har femtio minuter på mig att byta plan i bryssel jag kanske borde ha en reseförsäkring ifall mitt sas plan är sent och missar NY flyget..Men nej det går inte för i såfall måste det vara 1.5 tim mellan planen och jag har 50 minuter.. Stackars mamma satt hela förmiddagen och ringde ill alla företag man kan tänka sig men nää! Så nu får man hoppas att jag hinner med plan bytet för Bryssel ska vara en jäkligt stor flygplats. OOOOH jag är så nervös nu...

En rolig sak är att jag kommer vara i NY State i 6 veckor och ha svinkul så det är bara att hålla tummarna för resan så löser nog allting sig. Jag hittade en rolig bild från midsommar på bilddagboken som Hilda har tagit så den bara måste laddas upp här. Det är när jag och Susanna badar fötterna i havet...... Ni avgör själva vad ni tycker om bilden ♥

Spökar det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0