Midsommardag!

Hej har inte skrivit på evigheter för att det är ju sommarlov och då orkar man ju inte ha datan igång!
På onsdag morgon åker jag till USA och det ska bli så roligt så!! Kan knappt vänta med att åka iväg! Tror faktisktatt tillgång till data där borta blir svvårt men vem vet! Finns där så skriver jag i bloggen och berättar hur det är annars så får jag skriva och berätta om det i augusti.
Imorgon ska jag och Simone se på Sex and the city filmen!! Längtar så tills imorgon kväll, har längtat hela våren efter filmen så mina förväntningar är höga.
Igår var det midsommar och den firades med sommarteatern hemma hos Cornelia. Det blev en roliga midsommar och fast jag kom hem i tid så sov jag alldeldes förlänge idag haha. Ikväll blir det mys med familjen och kanske att vi åker in till stan ikväll, vem vet!!
Nu har jag masor kvar att göra så
GLAD SOMMAR : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0