Student dags!

Ja då tog våra kära treor studenten idag, och även om det är tråkigt att de slutar är jag ändå glad för deras skull. När det var dags för dem att åka iväg på flaket så följde jag med och det var så roligt men grisigt. Det kastades vattenballonger på oss, det sprutades mousserandevin, öl och cider på oss så man blev helt kladdig och äcklig. Det var så roligt! Vi åkte genom hela stan typ två gånger och vi skrek och musiken dunkade Fan vad nice!! Efter två timmars skrikandes åkte jag hem till Maja och vi åt mat ihop. Klockan 19.00 träffade jag claudia och när hon väntade å mig utanför min port såg hon den långa snygga killen av Filip och Fredrik. Jag skyndar mig och när jag kommer ut så vill Claudia gå för bi och jag går med på det och när vi ska svänga vill hon gå ännu närmre och jag börjar skratta jättehögt och bara NÄÄÄÄ PINSAMT men såklart går vi förbi och jaaa han tittade!! PINSAMT! haha rästen av runden var mysig och jag och Claudia pratade om något vi ALLTID pratar om haha. Härlig dag! Ses imorgon allihopa PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0