Vilken helg!

Jag är så sjukt bakis just nu men jag får skylla mig själv för jag festade rejält både fredags och i lördags!
I fredags var vi i hagaparken men något hände om man säger så, så jag och Miranda åkte hem till henne och hade det väldigt mysigt. Dagen efter badade vi och det var så skönt i vattnet och vi hoppade från bryggan och simmade ME LIKE!
I lördags hade Linn "Lappen" Edström sin 18 års fest och jag hade skitkul! Jag gick runt och sa att jag var nykert ganska många gånger men man kan väl säga som så att jag inte var det!! Nu har jag lite ångest för skulle ju bli nykterist haha fast till oh med nykteristerna på skolan blev packade på Linns fest vilket var väldigt underhållande.
Nej just nu m¨r jag piss illa! Håller på att ladda ner Step Up för jag känner verkligen för en romantisk ungdoms film! Sov till 14.00 idag så hur tusan ska jag kunna somna ikväll????
Jag måste ju berätta om mina fina presenter!! Av Claudia, Tove, Jenny och Adam fick jag jättefint halsband och matchande örhängen, ögonskugga och glitter eyeliner! Jag fick choklad av Adam, Dennis och Niklas Ö vilket var snällt :P Jag fick skumpa av Miranda och av Maja fick jag boken "Att älska som en porrstjärna" Av Jenna Jameson och jag älskar den kan inte sluta läsa och så fick jag en dagbok att skriva i när jag åkewr till New York! Av mamma och pappa får jag en resa och shoppingpengar till NYC, körkortet och kläder.
Nej nu ska jag läsa vidare i min mycket bra bok! Ha det så bra alla läsare ♥

Bilden är på mig och Miranda när vi sjunger duett på klasskonserten den 5 juni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0