Vlken Majig dag det har varit!

Idag har jag varit med Maja nästan hela dagen och fungerat som stöttepelare. Vi har varit på Djurgården och jag måste säga hur vackert där är! Har jag inte varit med Maja så har jag pratat i telefon med Claddis alltid trevligt. Just nu tittar jag på söndagsfilmen på 4an och maja skriver dagbok, vi är som ett gammalt par som kan umgås hela tiden, tjafsa och bara sitta tysta. Ooh vad ja tycker om henne och samtidigt få massa bryt på henne men det är väl så vänskap är. Nu är jag hemma hos henne men jag åker hem så fort filmen är schlut!
Måste bara berätta att jag såg världens snyggaste kille på tunnelbanan idag. Han var guldblond och hade lite längre och  vågit hår, snygga muskulösa armar och ett grönt linne. Me like haha.
 
Roliga bilder på Maja och Mig jag hittade på hennes dator ♥

Kommentarer
Postat av: cecilia

fina bilder

2008-06-01 @ 22:57:28
URL: http://cilaa.blogg.se
Postat av: Maja

Tack för ditt stöd söt!

2008-06-05 @ 10:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0