Bagarmossen hos Claudia!

Hej allihopa imorgon är det matte prov och jag känner mig så inte förberedd, nu ska vi plugga ihop så att vi kan hjälpa varandar och till det blir det skön sång från operan La Traviata min absoluta favorit opera!!
Idag har varit en ganska tröttsam dag men dagens var ändå när jag sitter med på 2ornas klassråd och lärarna tar upp hur dumt det är att dricka alkohol och jag bara börjar skratta, hmm misstänksamt?? Den ena läraren säger att det är bara de svaga som dricker och att man oftas faller för grupptrycket! När vi går ut ur klassrummet säger jag till Claudia "Jag fallerinte för grupptrycket.......Jag skapar det" haha som vi skrattade efter det!!
Nu är det bestämt att på lördag är det parkfest i hagaparken och alla är välkomna!! Det blir på kvällen någon gång återkommer med tid och plats senare när det är mer spikatimage30
Claudia som fjortis!!

image31
En saknad Tove och Jag!
image32
En saknad Nathalie och hrmm Jag.... haha making out in Claddis kitchen ♥

Kommentarer
Postat av: calle balle

sådana bilder publicerar man inte Cia :P

2008-05-07 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0