Bio med flickorna!

Vilken mysig och trevlig kväll jag har haft idag. När jag vaknade imorse trodde jag att detta skulle bli en dålig dag, det bara kändes så liksom men den har varit något helt annat. Efter min halv sovande eftermiddag kommer Claudia hem till mig och berättar något som gjorde att jag fick ett sådant skratt anfall man inte ofta får, jag kan faktiskt fortfarande börja skratta åt det. Efter ganska många klädbyten blev jag tillslut klar och vi begav oss till hötorget för att se 21 ♣ och jag kan varmt rekomendera den, det var länge sedan jag såg en sådan bra film. Innan filmen satt jag,Claudia, Amanda och Lane på kungshallarna och drack nypressad juice. Gott!
Till filmen delade jag och Amanda popcorn och drack coca-cola och viskade och skrattade oss genom hela filmen, det är alltid roligt. ♥
Jaa just det, jag hjälpte Lane att lura en person och haha jag kan ju inte berätta om det men lovar att göra det om några dagar!!
Nu ska jag sova god natt ♥
 

Kommentarer
Postat av: Claddis

hmmm o vad kunde d skrattanfallet handlat om...möjligtvis inte ett av claudias klantiga misstag...Jo, just ett sånt!! ...jag e sååå **** pinsam...

2008-05-18 @ 10:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0