Girlicious!

Vilken onsdag va! Jag var så sjukt trött i morse när klockan ringde, jag kunde bara inte stiga upp!! Så jag var lite försenad idag till Musikhistorian men det gjorde inget för vi hade frågesport och jag kunde en fråga och vann godis haha jag blev verkligen glad och paff för jag bara gissade haha! Sedan hade jag sånglektion och Miranda var med och vi övade duetten, det gick strålande och jag ser framemot konserten nästa torsdag (dagen innan min födelsedag), sedan var det dags för svenskan och vi hade betygsamtal och jag fick MVG. Det var en kort skoldag och jag slutade 11.00  men var kvar i skolan till halv sex på kvällen för stämningen var riktigt nice! Jag var med alla idag känns det som och vädret stekte och humöret är på topp!!

Efter skolan åkte shortsen, ett lila linne från Lane och en rosa kofta från Lane på mig och jag var ute och gick i två timmar vilket behövdes för nu sitter jag barnvakt igen. Det är inte så kul men har man varit ute hela dagen och haft det bra så gör det inget att jobba på kvällen. Hoppas att vädret är här för att stanna så man är brun när man lämnar landet för det hade inte varit hel fel. Jag är verkligen helnöjd med denna dagen och visst är det konstigt att humöret skiftar så mycket att man ena dagen bara deppar och nästa strålar!
God Kväll alla älskade läsare!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0