Glassig helg!

Jag har inte bloggat på länge men det är för att jag har haft så mycket att göra!!

I lördags var vädret helt unbderbart och jag var ute hela dagen och natten! Började med att jag träffade maja och vi gick till slottet och kollade när söta lumpare red och spelade:P Det var ganska många som var med som var majas kompisar så det var ju roligt! Jag trodde att jag såg en kille som jag känner och blev skit skraj och försökte gömma mig men sen visade det sig att det inte var han haha!!
Efter det åkte jag hem tog på mig bikinin och åkte hem till Nathalie och vi solade, pratade och lyssnade på musik i flera timmar och hade det så trevligt på berget med underbar utsikt!!
Jag åkte hem lite i förväg sen kom Natta till mig och vi dricker lite vin och sen bär det av mot Hagaparken och där träffar vi jesper. Efter ett tag kommer adam jr och två tjejer som var mycket trevliga. Nathalie mådde inte bra och åkte hem ganska tidigt, sen kommer Niklas, claudia och tove dit och nu börjar festandet ta tag och en timme senare kommer Jakob och Oliver!! Behöver jag säga mer?? Kvällen var trevlig och innehöll många skrattattacker haha!! Jag kom inte hem förren halv fyra!!

Söndagen tillbringade hemma hos Claudia, vi packade picknik korgen och Claudia, jag och adam gick till en sjö och var där i flera timmar och solade!! Jag kan väl säga så här att jag INTE mådde så bra dan dagen haha. Sen gick jag hem till Claudia och myste. När klockan var ganska sent kom Tove och vi åkte inte hem förren 23.00 haha. Så hela helgen var helt underbar!!

Idag i skolan fick jag låna Lanes klänning och tack för det för jag äslakr den den är såå fin!! Jag kände mig fin hela dagen idag:P Det är en svart tajt tubklänning från gina tricot!!
Halv åtta ikväll var det Beethoven rep och jag var inte hemma förren klockan 22.00 och sen skulle jag handla så nu är jag helt slut!
God natt vi ses imorgon :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0