Hick!

Idag vaknade jag tidigt pga mycket höga ljud utanför min dörr det var vl inte så uppskattat av mig kan jag lugnt påstå! Idag var jag, Claudia och Adam och gymmade i Farsta Strand! Det var kul, tiden flög fram för vi tränade i två timmar och jag kan inte förstå att tiden gick så fort!! I eftermiddag har jag bara slappat framför datan och jag är så trött nu! Ska sova lite nu för klockan 21.10 är det bio som gäller. Jag, Caludia, Lane och Amanda ska se på filmen 21 ♥ Det ska bli mys för jag är verkligen så trött idag och att gå ut och dansa känns för typ första gången ever inte rätt!
Nej Dags att ta en vilopaus Ciao!                                                                                           
                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0