Jetlag!

Jag är jetlagad från min skåneresa haha!! Usch vilken pers det var att åka tillbaka till stockholm imorse. Det var svinlånga köer på motorvägen till flygplatsen och jag checkade in typ 10 min innan planet skulle lyfta och jag skulle sen stå i en lång säkerhetskontrollkö. Jag var sist i på planet och de stängde dörrarna direkt efter jag gått in, lite pinsamt faktiskt. Somnade på planet och vaknade när vi slog i marken och bara oj redan framme haha. Planet var försenat och landade på fel terminal så alla fick åka buss till terminal 4 och innan jag var på flygbussen var jag riktigt försenad och kom en kvart sent till svenskan. Resten av dagen har varit ganska slapp men jag är så trött så nu ska jag ta en powernap för halv åtta är det dags för ett friskis pass med Claudia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0