jobbar

Nu sitter jag barnvakt och tjänar lite pengar vilket alltid är bra!!
Idag var det Beethoven rep och efter första genomdraget med orkestern var det en liten paus och jag bara kände en stor adrenalin kick i hela kroppen!! Det var en mäktig känsla, visste det var inte perfekt med ganska många fel men det var ändå så himla mäktigt.
Efter repet stack jag, Lane, Miranad, Amanda och Mercedesz till kungshallen och åt en bit mat sedan blev det shopping! Jag och Lane köpte varsin grön blus från HM!!
Vädret har varit så´underbart skönt och VARMT!!!!!
Imorgon är det fest i hagaparken kom dit alla är välkomna :)

Min och Lanes blus :P

Kommentarer
Postat av: Carl

Bilden föreställer dig och Lane med blusen på eller?

2008-05-09 @ 23:17:41
URL: http://fiolfjollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0